26 April 2011

s.e.t.t.l.e (!)

alhamdulillah , yeahhh semua dah setttle , sudah amik darah , xray , cek gigi , haha last jumpa dokter , bapak penat siottt , hmm -,,-* gilaaa weyyy penat tired gilaaa , malam lepas tu aku beran dengan shidan , tu lahhh jangan buat benda yang aku tak suka :('' , sorry if aku ni terkasar , full stop about it ea , weyyy weyyy , ape jadah haram sangat cepat sangat masa ni , hari ni dah berapa hari berlalu , hahaha :D , semalam orang tempat belajar tu call aku , sempat jugak mencelah tanye abouttt berteduh , aku pun tanye lahhh 'bang , kita ni duk ruma ke , asrama ke , ape ke?' dia pun menjawab ' aparment lahh adik' OMG ! BAGUS , haha sumpahhh aku tak suka duduk asrama , mesti macam cacat , grr tak best langsung duduk hostel , bhahaha , aishhhh , triple shit weyyy , barang semua macam hampehh , aku tak siapkan prepair tu , hmmm , huhuuu , ngeeee , gila sewel kott , tak sampai seminggu lagi , bolee buat ke aku ? bole memang bolee tapi kena lahh buang sipat pemalas aku ni kan , hahaha , huuu ==' , harap maklum yee , lepas ni memang susah lerrr nak update blog , memang bersawan bersepah bersemak lahh blog ni , haha :D , okelahh , chow bedah :)*

No comments: