24 September 2011

heyyy i miss myblogging *:(

haii mystalkerr , haha sorry kaliann sebab dah lamaaa gila takk updatee , okeyy from now i ccome back yeahhh , lets talk beb :) hi im mira now 18 years and study at somewhere Damansara take course yang agak pelik bunyi nyaaa iaitu dip in early childhood education , hahahaha :D and ni hah aku punyee
okeyy , next storyyy ni kawan baik aku yang aku sayang gilaa sangat sanggap ahh hahaha :D
- nad , ieya , mira (aku) , ika -

-  ika , ieya , kak as , nad -
4 orang ni lahh kawan aku sama ada di college or dirumaa haha , memang ngam selalu gaduh , pukulpukul , nangis semua sama sama , masak sama sama tapi aku pemalas sikit kot yang palimg penting kalau bosan mesti turun swim sama sama macam jakun gilaa ohh jumpa air it funny lah lol nvm lahh , TQ BUAT AKU HAPPY YEAA haha :D kejuppp jee 26.09.2011 dah masuk sem 2 kan hihi sayang korang lebih lahh haha :P

No comments: